یکی ازسازندگان فیلم موهن به پیامبر(ص) اسلام آورد
سایت شخصی علی یوسفی (عمران- معماری- تاریخ- طب سنتی- فراماسونری-شعر و ادبیات

یکی از عوامل ساخت فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص)، اعلام کرد که به دین اسلام گرویده است.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه عربستانی عکاظ، آرنود واندور، یکی از اعضای سابق حزب راست‌گرای هلند که در تولید فیلم موهن به ساحت پیامبر (ص) مشارکت داشت در حالی که اسلام آورده و به زیارت مسجد النبی رفته بود، اعلام کرد: پس از آنکه واکنش‌ها علیه تولید این فیلم را دیدم به دنبال ماهیت واقعی اسلام بودم تا به بسیاری از سوالاتم درباره علت عشق و علاقه مسلمانان به اسلام و پیامبر اکرم (ص) پاسخ دهم.
 
روزنامه عکاظ همچنین نوشت: واندور گریه می‌کرد و زمانی که در مقابل بارگاه پیامبر اکرم (ص) ایستاد، شدت گریه‌اش بیشتر شد چرا که به میزان خطای بزرگی که مرتکب شده بود پی برد.سازنده فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص) به روزنامه عکاظ گفت: در بررسی‌هایی که در خصوص ماهیت واقعی اسلام انجام دادم به بزرگی جنایتی که حزب آزادی راست گرای هلند مرتکب آن شده پی بردم و شروع به رفتن به طرف دین اسلام کردم و مطالعاتم درباره این دین را گسترش دادم و به مسلمانان هلند نزدیکتر شدم تا اینکه به این دین آسمانی ایمان آوردم.
 
بنا به نوشته روزنامه عکاظ، واندور پس از عبادت مکه و مسجدالنبی و دیدار از کوه احد گفت: در مورد این مکان و جنگ احد مطالعات زیادی کردم لذا دوست داشتم که امروز در اینجا بایستم و اکنون می‌گویم که اسلام بسیار زیباتر از آن چیزی است که در کتاب‌ها خوانده‌ام. و اندور همچنین با شیخ صلاح البدیر و شیخ علی الحذیفی، ائمه مسجدالنبی دیدار و با آنها گفت‌وگویی دوستانه داشت.
 
سازنده فیلم موهن به اسلام همچنین به نمایشگاه مسجدالنبی رفته و از مراحل توسعه مسجدالنبی که به دستور پادشاه عربستان صورت می گیرد، آگاه شد.پیشتر واندور، فیلمی موهن به پیامبر اکرم (ص) ساخت که انتشار این فیلم واکنش‌های شدیدی را میان مسلمانان به دنبال داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط علی یوسفی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 3101
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سایت شخصی دکتر علی یوسفی (عمران- معماری- تاریخ- طب سنتی- فراماسونری- شعر و ادبیات